Har du frågor? Ring oss: 010-555 91 23

Sveriges bredaste sortiment av promenadscootrar!

Prova hemma i 30 dagar!

Fri frakt på alla fordon!

FAQ Efter köpet

Hur går jag tillväga om något fel skulle uppstå på min Blimo?

Om det skulle uppstå något problem med din Blimo är du alltid välkommen att höra av dig till oss för att få hjälp att lokalisera samt att åtgärda felet.

Hur är scootrarna emballerade?

Blimon kommer till port eller tomtgräns och är väl emballerade. Det kan vara bra om det finns någon som kan hjälpa en att få av emballaget och att få in produkten om man skulle ha någon svårighet med det.

Kommer chauffören från fraktbolaget kunna visa hur produkten fungerar?

Chauffören kommer tyvärr inte kunna att visa hur produkten fungerar men vi hjälper gärna till via telefon om det skulle behövas.

Om Blimo

I snart tjugo års tid har vi på Blimo som Sveriges största leverantör av hjälpfordon levererat promenadscooters till tusentals nöjda kunder runtom i hela landet. Genom vår långa erfarenhet och täta samarbeten med våra leverantörer säkerställer vi att du får tillgång till Sveriges mest prisvärda fordon så att du får rätt kvalitet till rätt pris!

Läs mer här

Våra andra butiker

Handla och betala tryggt hos oss

PostnordKlarna